نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

_رویال_پارادایز1.jpg

یکی از لوکس ترین هتل های تایلند هتل رویال پارادایز پوکت است که از موقعیت مکانی بسیار زیبایی در ساحل پاتونگ برخوردار است و فقط چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران مختلف و یک پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور تایلند قرار دارد. اتاق های مجلل آن با رنگ های زیبا، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین شده است.اتاقهای این هتل دارای تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای مسافرانی که به ورزش علاقه مند هستند، ورزشهای آبی متنوعی فراهم شده است. 4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز22.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل آیبیس ریور ساید بانکوک تایلند :

_آیبیس_ریور_ساید_بانکوک_تایلند_1.jpg

این هتل از لحاظ موقعیت در جنوب غربي بانكوك ،در كنار رودخانه "Chaopraya" واقع شده است و فاصله آن تا ایستگاه مترو 10 دقیقه میباشد . از این هتل تا ایستگاه مترو دارای سرویس رایگان میباشد. این هتل داراي امکاناتی چون استخر روباز ،خشكشويي و اينترنت مي باشد. اتاق ها این هتل داراي تلويزيون LCD،سشوار و يخچال برای رفاه حال مسافران تور تایلند میباشد. رستوران هتل با غذاهاي تايلندي و ساندويچ  پذيراي ميهمانان است. فاصله این هتل تا فرودگاه 30 دقیقه میباشد . همچنین جاذبه های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرار دارند. فاصله این هتل به مراکز خرید نیز نزدیک است .

_آیبیس_2.jpg

_آیبیس_3.jpg

_آیبیس_4.jpg


 

 

 


هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران رنگایا در پوکت :

_رنگایا.jpg

رستوران Rengaya پوکت یکی از این رستورانهای شیک و مجلل میباشد که با ارایه ی غذاهای لذیذ لحظات خوبی از سفر را برای گردشگران تورتایلند فراهم خواهد کرد.مسافران با خوردن یک فنجان از Tom Yam Goong (سوپ میگوی تند) و Gaeng Phed Yang (اردک سرخ شده در ادویه کاری قرمز) مزه واقعی غذا را در این رستوران درک میکنند.رستوران Rengaya پوکت،یک رستوران با غذاهای بسیار عالی ژاپنی, غذاهای دریایی و انواع استیک  میباشد.همچنین با کارمندانی بسیار ماهر در تمام زمینه های رستوران داری لحظات خوشی را برای مسافران  تور تایلند فراهم میکنند.

_رنگایا1.jpg

 


رستوران بلوچ :

_بلوچ.jpg

رستوران بلوچ یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های هندی در پوکت می باشد که غذای تایلندی و هندی را به مراجعین خود ارائه می کند. دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک هندی می باشد. این رستوران دکوراسیون خاصی دارد.وجود کارکنان تایلندی و غذای هندی در کنار هم یک نکته جالب در این رستوران میباشد. اما مسافرین تورتایلند نباید نگران باشند چون مشکلی در سرویس دهی و ارائه خدمات بوجود نخواهد آمد و به تمام نیازهای مسافرین در این رستوران توجه می شود.

_بلوچ11.jpg

_بلوچ2.jpg

_بلوچ3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های تایلند,بهترین رستوران های تایلند,معروف ترین رستوران های تایلند,رستوران های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

معبد بودای خوابیده تایلند (بودای لمیده)

 

معبد بودای خوابیده (Wat Pho) یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین معبدهای تایلند به حساب می اید که ترکیبی از تاریخ و علم پزشکی سنتی تایلند می باشد. این معبد زیبا مرکزی برای مدیتیشن و آموزش ماساژ سنتی استفاده می شود. بیشتر از هزار مجسمه بودا در این معبد وجود دارند و بیشتر شهرت آن، به دلیل وجود مجسمه بودای لمیده طلایی ( Gold Reclining Buddha ) به طول چهل و شش متر و ارتفاع پانزده متر میباشد. این معبد در جوار مجموعه گرند پالاس قرار دارد.

 


معبد بودای خوابیده (بودای لمیده)

 

 

موزه بطری های شیشه ای تایلند

موزه بطری های شیشه ای تایلند دارای بیشتر از 300 مدل آثار هنری ساخته دست داخل بطری های شیشه ای می باشد که نتیجه زحمتهای مجسمه ساز آلمانی پیتر بدلایس است. ماکت های کوچک مینیاتوری از آثار توریستی جهان، معبدها، کلیساها،  کاخ ها و کشتی ها از آثاری می باشد که در این بطری های شیشه ای درست شده است.

 

مطالب مرتبط :

قیمت پایه تور تایلند لحظه آخری

تور تایلند 94

تور لحظه آخری تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,اماکن دیدنی تایلند,مکان های دیدنی تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران تورتایلند خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

 

 

 

 

 

هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند میباشد که شامل امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند نوروز 94 در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

 

 

 

 

 

 

 هتل آیبیس پوکت پاتونگ تایلند

 

هتل آیبیس پوکت ، در موقعیت مناسبی قرار گرفته است. این هتل تا خیابان بنگلا حدود 10 دقیقه و 5 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. و همچنین فاصله اش تا فرودگاه تقریبا 45 دقیقه است. مراکز خرید و رستورانهای زیادی در نزدیکی این هتل قرار دارد . امکانات این هتل شامل استخر شنای بزرگ ، دوچرخه ،و اتومبیل کرایه میباشد . غداهای رستوران هتل، با سلیقه ی مسافر درست می شود. مسافران و میهمانان در اتاق های مدرن و شیک استراحت کنند و از مراکز خرید اطراف دیدن کنند. فاصله هتل تا ساحل نیز بسیار کم می باشد. رستوران تایلندی هتل با انواع غذاهای مخصوص خود آماده پذیرایی از میهمانان می باشند . نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت شبانه روز در اختیار مسافران و میهمانان تورتایلند عزیز در صورت نیاز قرار می گیرد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند 94

تور لحظه آخری تایلند

قیمت پایه تور تایلند لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,ارزان ترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد